Wednesday, August 6, 2014

Somon prajit cu malai

Pentru ca astazi este dezlegare la peste, mi-am dorit sa mananc un peste in stil romanesc, crocant si foarte gustos. Bineinteles, mujdeiul de usturoi si mamaliguta sunt absolut obligatorii.
Pentru aceasta reteta am folosit:

  • 1 file de somon proaspat (300 g)
  • 1 lingura faina alba
  • 3 linguri malai
  • 1 capatana usturoi
  • ulei
  • sare

Cum procedam:
Mujdeiul l-a facut din usturoiul pisat foarte bine, amestecat cu ulei, treptat, ca la maioneza. Am adaugat si putina sare.

Pestele l-am spalat si nu l-am uscat, pentru a se lipi bine faina (amestecam faina alba cu malaiul). Somonul l-am prajit in ulei, la foc mic, fara capac.
Simplu si delicious.
Pofta buna!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...