Tuesday, August 19, 2014

Supa crema de pastarnac

Nu aveam de gand sa fac o supa, dar pentru ca am primit cateva radacini de pastarnac mi-am zis ca trebuie le folosesc cumva. Gustul si parfumul pastarnacului sunt foarte placute, iar aceasta supa este pe placul meu. Am folosit urmatoarele ingrediente:

  • 5 radacini pastarnac
  • 3 cartofi
  • 2 cepe
  • 20 g unt
  • 200 ml smantana
  • 150 gr sunca afumata
  • putin ulei
  • sare

Cum procedam:
Prajim sunculita in tigaie cu putin ulei. Dupa ce aceasta s-a rumenit o punem deoparte (o folosim pentru ornat). In acest ulei aromatizat cu afumatura calim ceapa pe care am taiat-o potrivit. Dupa ce am calit ceapa adaugam si untul.
Punem pastarnacul intr-o oala cu apa rece. Cand acesta incepe sa fiarba, adaugam si cartofii. Dupa ce au fiert legumele, le scurgem de apa, dar nu aruncam apa ci o punem intr-un bol pentru a dilua supa. Mixam legumele cu blenderul, adaugam ceapa si sare dupa gust. Adaugam din apa in care au fiert legumele cantitatea pe care o dorim, dupa cum ne place supa; daca o dorim mai consistenta, punem putina apa; daca o dorim mai lichida punem mai multa. Adaugam si smantana la sfarsit. O servim cu bucatele de sunculita afumata deasupra. Merge foarte bine si cu cipsuri de jambon.
Pofta buna!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...